sâm. dec. 7th, 2019

O variantă de meniu pentru prânz, când ești la birou

O mare problema pentru mine este ce manac la pranz. Pentru ca in general, la orele pranzului sunt la birou, nu acasa ca sa imi pot gati eu ce trebuie sa mananc, asa cum se recomanda sportivilor. Am testat si incercat multe variante: sa imi iau pachet – well, nu prea tine asta pentru ca uneori ma trezesc tarziu de dimineata si nu mai am timp, apoi sa incerc sa manac undeva in oras, unde sunt sigura ca se gateste fara aditivi si fara celebrul „Knorr”.

Combinatia perfecta pentru pranz

  1. Pulpa de curcan si salata de varza

100 grame de Pulpa de curcan la cuptor au 170 calorii, 28.5 gr de proteina si 5.4 g de lipide.

100 grame de salata de varza au 65 calorii, 1.5 gr de proteine, 6.5 gr carbohidrati si 2.5 gr de fibre.

Din punctul meu de vedere este o combinatie perfecta pentru meniul unui sportiv cu job full time, inainte de competitii. Asa cum spunea domn profesor, in zilele premergatoare unei competitii trebuie sa consumi carne mai slaba: puiul si curcanul sunt cele mai bune.

Meniul acesta il poti gasi la „Laimpingetava.ro”,

Desigur, daca locuiesti in Bucuresti

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.